Sporttaajan liikuntamatka Gran Canarialle 22.-29.11.2017

Kuvittele, että heräät pimeään ja harmaaseen syysaamuun. Sängystä noustessasi toteat, että edellisenä iltana satanut lumi on muuttanut tienpinnat peittäväksi loskaksi ja taivaalta tulee vaakasuoraan vettä. Tarkastat ulkolämpötilan ja mittari näyttää karua nollaa. ”Tuonneko pitäisi lähteä tarpomaan ja treenaamaan”. Ei kovin houkutteleva idea. Nyt nopeasti väsäämään aamupalaa ennen lenkkiä. Kun avaat pakastimen toteat, että olet unohtanut ostaa smoothie ainekset ja kahvikin näyttäisi olevan loppu. Ei se mitään, asenteella mennään ja kyllä tästä selvitään. Seuraavaksi puet päällesi lenkkivaatteet ja huomaat huonoksi onneksesi, että olet unohtanut laittaa lenkkarit kuivumaan eilisen lenkin jälkeen. Ei auta, märät ja nihkeät kengät jalkaan ja otsalamppu päähän. Astut ovesta ulos ja käännät lampun päälle katkaisimesta, mutta mitään ei tapahdu. Patterit ovat loppu. Et luovuta, vaan päätät juosta tienvartta pitkin. Pääset noin 50 metriä eteenpäin kunnes kylmä vesi alkaa salakavalasti tunkea kenkiin ja pipon läpi. Vauhtia lisää niin ei tule kylmä ja siltä seisomalta unohdat suunnittelemasi kevyen palauttavan treenin. Lenkki on yhtä liukastelua ja lupaat itsellesi, että hankit nasta kengät heti ensi viikolla. Luulet jo selvinneesi lenkistä, mutta viimeisellä suoralla bussi pyyhältää ohitsesi ja huonoksi onneksesi kastelee sinut lätäkön vedellä. Pysähdyt ja huudat pääsi sisällä Kreikkalaisten jumalien nimiä ja toivot, että olisit etelän auringossa ja lämmössä shortsilenkillä…

Tämä kaikki voisi olla ainakin osaksi totta.

Nyt kuvittele uudelleen, että heräät mukavasti lämmittävien auringonsäteiden loistoon. Nouset sängystä ja avaat verhot. Pihalla aukeaa paratiisin omainen näkymä ja lämpötilakin on houkutteleva 19 astetta. Nyt nopeasti valmiiseen aamupala pöytään, jossa notkuu kaikkea terveellistä. Voit täysin heittäytyä hetkeen, sillä ammattitaitoiset ohjaajat ovat miettineet puolestasi päivän aktiviteetit. Shortsit jalkaan ja aurinkolasit päähän. Pihalla muut treenikaverit jo odottavatkin ja nyt vain pitäisi päättää, että lähdenkö kävely/hölkkä- vai juoksuryhmän matkaan. Valitset tänään juoksuryhmän ja samalla päätät rentoutua altaalla lenkin jälkeen sateenvarjosmoothien viilentäessä suupieliäsi…

Tämä kaikki käy toteen, kun lähdet mukaamme Sporttaajan liikuntamatkalle Gran Canarialle 22.-29.11.2017.

 

 

Viikon aikana liikutaan monipuolisesti erilaisin ohjatuin ryhmätreenein. Hyvinvointi- ja liikuntaluento antaa sinulle käytännön työkaluja levon opitimointiin, järkevään harjoitteluun sekä liikkujan ravintoon. Aamut aloitetaan lenkkeillen tai lempeillä flow-joogaharjoituksilla. Päivisin kehitetään lihaskuntoa ja kestävyyttä erilaisin pari- ja kehonpainoharjoittein. Illalla rauhoitetaan keho ja mieli monipuolisin kehonhuoltomenetelmin. Ohjattuja treenejä meidän toimesta on siis 2-3 päivässä ja lisäksi sinulla on mahdollisuus käyttää hotellialueen monipuolisia liikuntapalveluita, kuten kuntosalia, ohjattuja ryhmäliikuntatunteja ja tenniskenttää samaan hintaan.

Sporttimatkalla meillä on käytössä Casallin monipuoliset välineet, jotka tuovat lisää vaihtelevuutta ohjattuihin treeneihin. Juoksuvarjo on ollut monien ehdoton suosikki.

 

 

 

 

Mikä olisi siis mukavampaa kun nautiskella etelän valosta, lämmöstä sekä hyvistä treeneistä Suomen pimeimpään aikaan.

Luen lisää ja varaa matka Tjäreborgin -sivuilta.

 

Lataa tästä matkaohjelma.